منتديات باللو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شارك معلم..........., البنات, ادخل, تخرج, عايز, وراك عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا يا معلم...

شارك معلم..........., البنات, ادخل, تخرج, عايز, وراك عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا يا معلم... Empty شارك معلم..........., البنات, ادخل, تخرج, عايز, وراك عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا يا معلم...

مُساهمة  الزعيم السبت يوليو 07, 2012 1:27 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا يا معلمين انهارده هدى شوية نصايح عشان المعامله مع البنااااااات
وطبعا الى عنده اضافه يقووووول عشان الافاده لينا كلنا Shocked

المهم طبعا انتوا عارفين غرور البنات اليومين دول والله ما عارف ليه
يمكن عشان ياعينى الشباب الى ماشيين يحبوا على نفسهم وكل ما يشوف بنت يستلمها لحد ما يكرهها فى الدنيا كلهاعايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم........... Very Happy Very Happy

المهم يا معلم طبعا احنا مش الشباب الى بيحبوا على نفسهم احنا ناس دماغنا اعلى من كدا عاااليه اوووى

البنت من دول عايزه معامله خاصه على حسب المكان بقى والظروف المحيطه بقى سواء خناقه فرح حفله اى بتنجان

المهم بقى انت يابا راجل تقيييل عيش فى دووور التقيل اوى بتاع 2 طن كداعايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم...........
اهم حاجه تظبط نفسك فى مظهرك كدا عايزك واد مروش بس مش مروش زى شباب اليومين دول توقف شعرك وبتاع لا
روش على خفيف عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم........... Shocked
وبعدين كل واحد عارف شكله يبقى تمام ازاى انا مش جاى اتكلم عن الموضه هنا

المهم يا معلم تمشى فى الشارع وطالما واخد دور التقيل بتاع 2 طن
هتلاقيهم هما الى بيبصوا عليك نفض يدوبك بصه كدا سحريه كدا عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم...........من بتوعك يا معلم
البت هيغمن عليها فى الشارع بس ونبى متعملهاش كتير كدا البنات صحتهم هتبقى فى النازلعايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم...........

المهم بقى تدخل بقى الجامعه.المعهد المدرسه اى بتنجان
تمشى كدااااا زى الانسان الالى ماتهزرش مع اى بنى ادم
اصحابك الانتيم بس Very Happy

البنات من بعيد بقى يا معلم مين دا هو ماله غامض اوى كدا ليهعايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم........... على اساس انك مصاص دماء يعنى
وهما بطبيعتهم عندهم حب فضوووووول حاجه غريبهعايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم........... Embarassed

البنت من دول هتفضل تتنطط عشان تتعرف عليك
اول ما البنت من دول تيجى تتعرف عليك عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم........... انت بقى تبقى على طبيعتك
واكيد طبعا يا معلم طبيعتك ميه ميه وحساس وذكى وطيب عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم...........وكل الكلام ده
وبرضك متفرحش اوىعايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم........... ماخدناش منهم حاجه غير وجع القلب عايز تجرى البنات وراك ادخل هنا معلم...........

نقى على مهلك وواحده واحده واوعاك تتسرع وتندلق Evil or Very Mad
يلا فل يامعلم اشطات انا قولت الى عندى واحترس احترررررررس منهم

تحياتي
الزعيم
الزعيم
الزعيم
مسرف فسم

مصر : مصر

https://balo.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة